A havi előfizetés 18 dollárba (több mint 7 ezer forintba) kerül, de 415 dollárért (170 ezer forintért) korlátlan hozzáférést is kaphatunk az autóba már alapból beszerelt funkcióhoz.
Az autóipar fejlődésével lassan úgy tűnik, elkerülhetetlen lesz az, hogy a több tízmillió forintért megvásárolt autónk egyes funkcióiért külön havidíjat kelljen fizetni. A Tesla már régóta alkalmazza ezt a módszert, azonban most úgy tűnik, egy német gigavállalat, a BMW is becsatlakozik a mikrotranzakciós piacra. A Verge szerint ugyanis számos országban már előfizetés kell ahhoz, hogy a gyártó autóiban aktiváljuk az első ülésfűtést. A BMW nem közölte a lappal, hogy mely országokban indult el már most az előfizetési rendszer, azt azonban lehet tudni, hogy Dél-Koreában már fut a program. A BMW 2020-ban kezdte meg az egyes funkciók fizetőssé tételének opcióját, amelyben nem az ülésfűtés az egyedüli, amiért felárat kell fizetniük a tulajdonosoknak: az automatikus távolsági fényszórók és az adaptív tempomat is ide tartozik. Természetesen eddig sem volt szokatlan az autógyártóktól, hogy a csúcskategóriás funkciókért több pénzt kérnek, azonban legtöbb esetben maga a hardver beszerelése szokta okozni a felárat. A német vállalat olyan egyéb funkciókat is előfizetésekkel fog korlátozni, mint a fűthető kormánykerék (havi 12 dollár – 5 ezer forint), az autó kamerái által felvett anyagok rögzítése (korlátlan használattal 235 dollár – 96 ezer forint), és az IconicSounds Sport csomag, amellyel egyszeri 117 dolláros (47 ezer forint) díjért motorhangokat lehet lejátszani az autóban. A BMW hozzátette, az ez utóbbihoz szükséges hardvert már a gyártás során, külön költség nélkül beépítették a járművekbe. Azt egyelőre nem tudni, pontosan mely modellekre vonatkoznak ezek a feltételek.